El periodista d’El Món Quico Sallés ha denunciat el tracte que va rebre per part de diversos agents de Mossos d’Esquadra mentre cobria l’incendi d’El Pont de Vilomara i Rocafort (El Bages). Sallés explica que quan caminava per una zona, on únicament s’havia restringit el trànsit rodat, dos mossos van aturar-lo i li van demanar què hi feia i que s’identifiqués. Però, a més, assegura que el comandament, que “no duia el TIP visible i no es va voler identificar”, va clavar-li un cop al pit cridant i demanant-li el DNI.
Més tard, en una altra zona, Sallés relata que tres agents d’ARRO se li van apropar per advertir-lo que era a una zona restringida: “estava en un polígon, on es pot accedir des del poble sense restriccions, però així i tot, em van exigir que em quedés quiet, que no gravés -quan no ho estava fent- i em van tornar a identificar, retenint-me contra la furgoneta”. Sallés afegeix que el sergent va etzibar-li: “ja sabràs perquè t’he identificat”. Segons el periodista, es tracta del mosso que va treballar per a la Guàrdia Civil durant el Primer d’Octubre com a informador de l’activitat de la policia catalana, d’acord amb la notícia que ell mateix va redactar.
Quico Sallés ha demanat cita prèvia a Mossos per interposar una denúncia. Des del cos, a més de demanar-li disculpes, li han assegurat que han obert una investigació interna.