Quan: 12/11/2023
On: València
Causant: Ciutadania, Extrema Dreta
Fonts de verificació : Persona afectada, Mitjans o agència, Organitzacions

Un grup de manifestants concentrats davant la seu del PSPV-PSOE a València contra l’amnistia ha impedit acabar la connexió en directe en l’informatiu del migdia.

Al darrera de la periodista Matilde Alcaraz, manifestants tapaven la càmera amb banderes d’Espanya mentre cridaven “socialista el que no vote es”. A més d’insultar-los, han llançat llaunes de cervesa i de Coca-cola. Alguns aixecaven el braç fent la salutació feixista i empentaven la periodista. “Es fa impossible informar, ens estan dient manipuladors quan nosaltres, l’únic que estem fent, és intentar informar”, ha dit Alcaraz en directe.

El Consell Rector, la Direcció d’À Punt i el Consell d’Informatius han mostrat el seu suport als dos professionals i la Unió de Periodistes ha condemnat “l’actitud dels manifestantss que han agredit l’equipo d’À Punt Noticies. El dret legítim a la protesta no pot impedir el dret a informar”.

Incident anteriorL’Audiència Nacional imputa el periodista Jesús Rodríguez per terrorisme
Incident següentExpulsen el fotoperiodista Emilio Morenatti d’una manifestació contra l’amnistia