Quan: 01/04/2020
On: Barcelona
Causant: Mitjà o grup de comunicació
Fonts de verificació : Mitjans o agència

Els principals mitjans del Grupo Godó estan negociant amb els comitès d’empresa els Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació (ERTO) per fer front a la caiguda publicitària derivada de la crisi del coronavirus. Segons s’ha informat, aquests seran diferents a cada lloc. La direcció de RAC1, per exemple, ja ha comunicat als treballadors que ha demanat al Departament de Treball l’aplicació d’un ERTO a la totalitat de la plantilla –120 persones- amb una reducció d’horari i sou d’un 10% durant tres mesos, de l’1 d’abril fins al 30 de juny. També han reduït les col·laboracions externes. Segons fonts de la mateixa ràdio, des de l’esclat de la crisi del coronavirus la publicitat ha caigut entre el 70 i el 80%. Per la seva banda Mundo Deportivo ha plantejat reduccions salarials del 20% i per ara no s’han fet públiques les condicions de La Vanguardia

Incident anteriorEl govern espanyol no descarta limitar els moviments dels periodistes durant la crisi
Incident següentEl ministre de Justícia promet que qui «contamini» l’opinió pública no se sortirà amb la seva