El comitè d’empresa dels Serveis Informatius d’IB3 denuncia assetjament a dues periodistes durant la cobertura de les festes del Firó a Sóller. El Comitè d’Empresa dels Serveis Informatius ha denunciat que Laura Benavent i Jero Munt van patir actituds i comportaments masclistes. A més, un jove va intentar fer-li un petó a Jero Mut, durant la retransmissió en directe per al programa “Cinc dies”.
La periodista del @CincDiesIB3 @JeroMut denuncia el masclisme en retransmissions: "Aquesta no va ser l’única agressió que vaig patir el dia del Firó. N'hi va haver més fora del directe. Al fet de ser periodista, s’hi afegeix el fet de ser dona”.
➡️ https://t.co/VxJfGd3Iv9 pic.twitter.com/OV8irGeXpW
— IB3 Notícies (@IB3noticies) May 10, 2022
El canal de televisió ha denunciat que “no es pot consentir que una professional hagi de suportar aquests comportaments mentre fa la seva feina en un acte públic” i el Comitè ha condemnat “els abusos masclistes que han patit en les darreres hores algunes treballadores d’informatius i de programes al Firó de Sóller”.